Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین:

اقتصاد کشاورزان در اولویت بخش کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: اقتصاد کشاورزان از اولویت‌های بخش کشاورزی محسوب می‌شود و باید مورد توجه و حمایت باشد.

اقتصاد کشاورزان در اولویت بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، علی رحمانی در مراسم گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: باید ابزارهای اقتصادی مناسب در اختیار قرار گیرد تا بتوان در جهت توسعه بیشتر بخش کشاورزی حرکت کرد.

وی به اهمیت دشت قزوین اشاره کرد و گفت: استان قزوین در اکثر محصولات کشاورزی جایگاه مناسبی دارد که علاوه‌بر تامین مصرف استانی توانسته در تولید محصولاتی همچون گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ و .... تامین‌کننده امنیت غذایی تهران و حتی کشور است که نیازمند نگاه ویژه مسئولین کشوری به استان در تامین نهاده‌های مورد نیاز است.

رحمانی به اجرای طرح الگوی کشت و کشاورزی قراردادی در محصولات کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: باید قوانین مورد نیاز حمایتی در این زمینه وضع شود تا بتوانیم روند خوبی در تولید محصولات کشاورزی داشته باشیم.

وی یادآور شد: ایجاد شهرک گلخانه‌ای در استان یکی دیگر از ظرفیت‌های خوب قزوین است که امیدواریم به زودی تکمیل شود و بتوان طرح‌های جدید دیگری نیز در حوزه گلخانه در استان کلید بزنیم.

رحمانی گفت: با تعریف پروژه‌های جدید در حوزه شیلات در حاشیه شاهرود می‌توان از ظرفیت مستعد این استان در بحث آبزی‌پروری به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید