Iranian Agriculture News Agency

نشست توسعه تولید مرغ نژاد آرین در استان قزوین

نشست هماهنگی برای توسعه تولید مرغ نژاد آرین روز شنبه با حضور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

نشست توسعه تولید مرغ نژاد آرین در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، این نشست که صبح امروز در معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با حضور یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس اتحادیه مرغداران استان و سایر مدیران و کارشناسان سازمان آغاز به کار کرد.

کشتارگاه‌ها در حمایت از مرغ نژاد آرین پای کار بیایند

مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در این نشست توضیح داد: مرغداران در همه برهه‌های زمانی دستگیر برنامه‌ها و طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده‌اند و انتظار می‌رود اکنون نیز با جدیت در این عرصه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌های مهم در حمایت از تولیدکنندگان مرغ نژاد آرین کشتارگاه‌ها هستند که باید با نگاه حمایتی به خرید این نژاد اقدام کنند و پای کار بیایند.

تولیدکننده مرغ نژاد آرین نیازمند حمایت و طرح‌های تشویقی است

کیوان لشگری رئیس اتحادیه مرغداران استان قزوین نیز در این نشست بیان کرد: ما به‌عنوان تولیدکننده و حامی این طرح نیازمند حمایت و طرح‌های تشویقی هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وزن مرغ نژاد آرین و تفاوت آن با سایر سویه‌ها باید در راستای توسعه این نژاد تولیدکننده مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

در ادامه این نشست در خصوص راهکارهای لازم برای توسعه مرغ نژاد آرین موضوعاتی و مصوبات لازم به تصویب رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید