Iranian Agriculture News Agency

تقدیر محمدحسین عطایی از سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه به پاس اقدامات انجام شده اخیر در راستای کنترل واحدهای صنفی و برخورد با نانوایان متخلف از سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان تقدیر کرد.

تقدیر محمدحسین عطایی از سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در حوزه امنیت غذایی بر تداوم این روند تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در بازار افزود: با توجه به تولید بالای استان در حوزه کالاهای اساسی نباید مردم در تأمین اقلام خوراکی با کاهش یا کمبود مواجه شوند که برخورد با این روند نیازمند برخورد قانونی برخی متخلفان صنفی است.

چندی پیش احمدخانی نوذری معاون وزیر جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی نیز از جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی تجلیل کرده بود.

 در یک ماه گذشته بیش از ۹۰ واحد صنفی متخلف در استان قزوین در راستای بازرسی‌های سرزده و مانور امنیت غذایی جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی‌شده‌اند که بخش اعظم آن‌ها نانوایی بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید