Iranian Agriculture News Agency

در مدت کوتاهی که کمپین «من و پدر» به همت سریال «پدر» آغاز به کار کرده، بیش از هزار ویدئو به این کمپین رسیده است.

ارسال بیش از هزار ویدئو به کمپین «من و پدر»

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سریال، «پدر» سریال پرمخاطب این شبهای شبکه دو که یک ماهی می شود روی آنتن می رود، اخیرا به منظور ارتباط بیشتر با مخاطبان کمپینی را راه اندازی کرده است.

در این کمپین مخاطبان خاطرات شنیدنی را که از پدرهایشان دارند، لحظات خوبی را که در کنارشان تجربه کرده اند یا حس و حالی که با تماشای سریال «پدر» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی داشته اند در قالب ویدئوهای کوتاه مطرح می کنند.

تاکنون بیش از هزار ویدئو به دست تیم روابط عمومی و تبلیغات سریال رسیده که این موضوع باعث خرسندی عوامل «پدر» است و از مخاطبان همراه خود قدردانی می کنند.

علاقمندان می توانند ویدئوهای یک دقیقه ای خود با مضامین مطرح شده را با هشتگ #پدر در فضای مجازی منتشر کنند تا در کمپین سریال شرکت کنند. نشانی صفحه اینستاگرام سریال@serialepedar است.

همچنین مخطبان از طریق شماره 09031940740 در واتس اپ نیز قادر به ارسال ویدئوهای یک دقیقه ای خود با مضمون پدر خواهند بود.

در پایان پخش سریال، از میان ویدئوهای ارسالی سه نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در جشن پایانی «پدر»، حاضر خواهند بود.

سریال «پدر» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 1:30 بامداد، 12 ظهر و 16:15 بعدازظهر بازپخش می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید