Iranian Agriculture News Agency

برای اولین بار در فارس؛

دارنده گواهی ای.اس.کو. در فارس معرفی شد

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گواهینامه مهارت حرفه ای بر اساس شاخص های استاندارد دانشی_ مهارتی استاندارد اروپایی را دریافت کرد و جزو اولین گروه از دریافت کنندگان این گواهی قرار گرفت.

دارنده گواهی ای.اس.کو. در فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور تبریزی در نخستین "همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی"، گواهی نامه در چهارچوب معیارهای طبقه بندی اروپایی دانش، مهارت و شایستگی شغلی ESCO را دریافت کرد.

از مجموع فعالان حوزه روابط عمومی 48 نفر موفق به دریافت گواهی نامه مذکور در یکی از سطوح ۹ گانه شدند، واحدی پور به عنوان تنها فرد از استان فارس و یکی از 18 نفری بود که بالاترین سطح گواهی نامه را از دست امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

واحدی پور علاوه بر دریافت گواهینامه و نشان مذکور، با دریافت یک لوح به عنوان عضو  "باشگاه جهانی حرفه ای  های روابط عمومی" نیز معرفی شد.

وی، دارای ۱۵ سال سابقه کاری در حوزه روابط عمومی است و تدوین اولین "نظام نامه جامع روابط عمومی" از جمله اقدامات ارزشمند وی در ارتقاء جایگاه هنر هشتم است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از سال 1363  تاکنون به عنوان "خبرنگار، گزارشگر و عکاس خبری با نشریات بین المللی خبر" همکاری  داشته است و قریب ۶ سال است که سردبیری مجله (ماهنامه) پرتو امید را نیز برعهده دارد.

هیئت داوران و ارزیابان معتمد دانشگاه MGU فرانسه، با بررسی سوابق تحصیلی و اجرایی جمعی از فعالان حوزه روابط عمومی اولین گروه از شایستگان دریافت این نشان و گواهی نامه معتبر اروپایی در ایران در شغل «مدیر روابط عمومی» را مشخص و معرفی کردند.

هیئت داوران در ارزیابی مذکور متشکل از حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیایی پور، جواد قاسمی و پرسان فومنی از اساتید باسابقه و معتبر حوزه روابط عمومی بودند که همگی بیش از ۲۰ سال در این حوزه فعال هستند.

پیش از این، سوابق علمی و اجرایی اعضای هیئت ژوری "ارزیابی و داوری" توسط دانشگاه MGU  پاریس در سطح ممتاز ارزیابی و احکام صادر شده است.

نظام طبقه بندی شغلی ESCO با پانزده برنامه زیرمجموعه خود، یک طرح جامع ساماندهی نیروی کار در ۲۹ کشور عضو اتحادیه اروپا است که قریب دو دهه در سراسر این قاره اجرایی شده و اخیرا نیز در کشور کانادا فعالیت خود را آغاز کرده است وتاکنون بیش از یکصدو سی میلیون نیروی کار از ملیت های مختلف را در مشاغل گوناگون تحت پوشش قرار داده است.

مشاغل مرتبط با روابط عمومی، اولین گروه داوطلب رتبه بندی اسکو در میان مشاغل مختلف در ایران به شمار می روند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید