Iranian Agriculture News Agency

برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی از هفتم بهمن ماه و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته (ifood)از هشتم بهمن ماه در شیراز آغاز به کار خواهند کرد.

برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، علیرضا واحدی پور تصریح کرد: نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی که درسنوات گذشته جزو پربازدیدکننده ترین نمایشگاه های برگزار شده در شیراز بوده است، در سالن های سرو، نرگس، بهار و قسمتی در فضای باز و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در سالن حافظ  و فضای باز برگزار می شود.

به گفته وی؛ در نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی 99 شرکت از استان فارس و سایر استان ها حضور خواهند داشت که 63 شرکت در زمینه تولید گل و گیاه، 27 شرکت پیرامون تجهیزات گلخانه ای و 9 شرکت نیز در زمینه تولید گیاهان دارویی آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد.

واحدی پور ابراز کرد: در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، 42 شرکت در بخش صنایع غذایی و 38 شرکت در زمینه ماشین آلات وابسته به آن نوین ترین دستاوردهایشان را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، 35 شرکت از استان فارس و مابقی از سایر استان ها حضور دارند، افزود:  27 نفر هیئت تجاری از کشورهای عراق و افغانستان نیز از نمایشگاه بازدید می کنند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تشکر از شرکت های نگاه سبز و برساز رویداد پارس برگزارکنندگان این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی به مدت پنج روز و نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته به مدت چهار روز از ساعت 16 الی 22  در محل دائمی نمایشگاه های بین  المللی فارس برگزار خواهد شد و البته هر دو نمایشگاه با حضور مقامات ارشد استان فارس در روز سه شنبه همزمان به طور رسمی افتتاح خواهند شد و همچون سال های گذشته کارشناسان باغبانی و صنایع تبدیلی و غذایی در غرفه های این سازمان واقع در سالن نرگس و حافظ پاسخگوی سوالات بازدید کنندگان محترم و مشاره به آنها هستند.

واحدی پور یادآور شد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها چند نشست‌ علمی و آموزشی در زمینه های فنی  و تخصصی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید