Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه دام، طیور و آبزیان در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هجدهمین نمایشگاه دام و طیور، دامپزشکی و پنجمین نمایشگاه شیلات و آبزیان، تجهیزات و صنایع وابسته در شهر شیراز خبر داد.

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه دام، طیور و آبزیان در شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجتبی دهقان پور بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۲۲ شرکت داخلی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته می‌پردازند.

این مقام مسئول افزود: این دو نمایشگاه از 26 لغایت 29 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان فارس و در وسعت حدود ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع در سالن‌های سرو، اردیبهشت، حافظ، بهار و نرگس از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای متخصصان، تولیدکنندگان، بهره‌برداران، فعالان صنعت دام، طیور، آبزیان، شیلات و سایر علاقمندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن حافظ پذیرای بازدیدکنندگان از این‌ دو نمایشگاه است و کارشناسان حوزه‌های تخصصی این سازمان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های مورد نیاز به این عزیزان هستند.

به گفته دهقان پور؛ بیش از ۳۹ شرکت فعال در حوزه‌های صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، چهارمحال و بختیاری و یزد هستند.

وی با بیان اینکه دومین فستیوال ماکیان زینتی ایران نیز در سالن ملاصدرا برگزار می‌شود، افزود: آموزش و پرورش، تولید کنسانتره و مکمل خوراک دام و طیور، نشریات دام و طیور، سایت خرید و فروش کالاهای دام و طیور، آزمایشگاه دامپزشکی و مواد غذایی، تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی و دامپروری، مرغداری و تولید کننده سیلوهای فلزی از دیگر زمینههای فعالیت شرکتهای حاضر در نمایشگاه است.

دهقان پور با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی با همکاری نظام‌مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی فارس، یادآور شد: همایش راهکارهای مدیریتی، بهداشتی و اقتصادی دام‌های سبک با حضور اساتید دانشگاه شیراز و مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان و فارس و همایش مدیریت بهره‌وری در مرغداری‌های گوشتی با حضور اساتید دانشکده‌های کشاورزی، دامپزشکی و مرکز تحقیقات کشاورزی فارس پذیرای علاقمندان به صنعت دام و طیور و آبزیان هستند.

 

خبرنگار: شیدا اشتری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید