Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

آغاز ارزیابی عملکرد 1401 جهاد کشاورزی شهرستان‌های فارس

مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز عملیات ارزیابی عملکرد سال 1401 مدیریت جهاد کشاورزی 37 شهرستان این استان از اوایل مهرماه خبر داد.

آغاز ارزیابی عملکرد 1401 جهاد کشاورزی شهرستان‌های فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجید تبسم با اشاره به اینکه در اولین مرحله ارزیابی، طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات و زرقان انجام‌شده است، گفت: فرآیند ارزیابی‌ها تا اوایل اسفندماه برای تمامی شهرستان‌ها به پایان خواهد رسید.

وی افزود: پس از استخراج نقاط قوت و نارسائی‌ها، گزارش‌های جداگانه‌ای برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیریت‌های ستادی به فراخور حوزه عملکرد و مدیریت‌های شهرستان ارسال می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه عملکردها بر اساس موافقت‌نامه‌های مالی، دستورالعمل‌ها و شاخص‌های تعیین‌شده بررسی و ارزیابی می‌شوند، خاطرنشان کرد: بازخورد این ارزیابی‌ها و گزارش‌ها باعث اصلاح و بهبود روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان‌ها می‌شود.

تبسم یادآور شد: در پایان ارزیابی‌ها نتایج کلی از این عملیات جمع‌بندی می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌ها، رفع نارسایی‌ها، بهبود فرآیند ارائه خدمات و رسیدن به اهداف سازمانی و نیز در ارزشیابی عملکرد مدیران و کارکنان مورداستفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید