Iranian Agriculture News Agency

افتتاح طرح‌های اشتغالزای بخش کشاورزی جهرم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم از افتتاح طرح‌های اشتغالزای بخش کشاورزی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل طرح بسته‌بندی خرما و فرآورده‌های آن با سردخانه بالای صفر و طرح بسته‌بندی میوه با سردخانه دومداره بود.

افتتاح طرح‌های اشتغالزای بخش کشاورزی جهرم

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، حسن زمانی با بیان اینکه آئین افتتاح این طرح‌ها در سومین روز از هفته دولت با حضور عبدالعلی کریمی معاون توسعه و منابع استانداری فارس برگزار شد، بیان کرد: طرح بسته‌بندی خرما در شرکت تلاش گران رهاورد مژگان در زمینی به مساحت سه هزار و 398 مترمربع و با ظرفیتی بالغ‌بر هزار و 640 تن احداث شده است.

به گفته وی، این طرح با اعطای 48 میلیارد ریال تسهیلات و اشتغالزایی 170 نفری ایجاد شده است. در حال حاضر 30 نوع خرما و فرآورده‌های آن در 140 نوع بسته‌بندی در این واحد تولید می‌شود. این مجموعه جزو پنج واحد بسته‌بندی و فرآوری خرما در کشور است که دارای سالن تولید با هشت خط بسته‌بندی و سه خط تولید است.

وی به افتتاح طرح بسته‌بندی میوه و سردخانه دومداره نیز پرداخت و افزود: این طرح در زمینی به مساحت دو هزار و 900 مترمربع با سرمایه اولیه بالغ‌بر 92 میلیارد ریال و با ظرفیت هزار و 100 تن احداث شده و زمینه اشتغال 75 نفر را فراهم کرده که گام بلندی در جهت کارآفرینی در بخش کشاورزی برداشته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید