Iranian Agriculture News Agency

احداث یک جاده بین مزارع در ممسنی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی گفت: جاده بین مزارع روستای مرغ بزرگ از توابع بخش ماهور میلاتی این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 574 میلیون ریال به طول 1100 متر احداث و به بهره‌برداری رسید.

احداث یک جاده بین مزارع در ممسنی

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، سید علی حسینی بیان کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز تامین و به شرکت آبراه بتون جنوب به‌عنوان پیمانکار طرح پرداخت شده است.  

این مقام مسئول افزود: طرح بهسازی و مرمت این جاده بین مزارع شامل خاک‌برداری، خاکریزی، ترمیم و رگلاژ کف جاده بود که با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ممسنی انجام شد.

وی اضافه کرد: با این اقدام عمرانی دسترسی به 320هکتار از اراضی زراعی منطقه فراهم و رفت و آمد کشاورزان تسهیل شده است و از سویی استهلاک ماشن‌آلات کشاورزی و در نتیجه هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فنی و زیر بنایی تاثیر بسزایی در توسعه کشاورزی دارند، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با اعتبارات در اختیار در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی مانند تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی با جاده‌های بین مزارع، شبکه‌های انتقال آب و مرمت و بازسازی قنوات نقش ویژه‌ای در توسعه این بخش ایفاء می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید