Iranian Agriculture News Agency

کالاهای اساسی برای هیات‌های مذهبی بیضاء تامین شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: به‌منظور تامین کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز هیات‌های مذهبی این شهرستان در طول ایام ماه محرم 6 هزار کیلوگرم از این محصولات تامین و تخصیص یافت.

کالاهای اساسی برای هیات‌های مذهبی بیضاء تامین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، صدیقه مویدی بیان کرد: اقلام مذکور شامل دو تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو 167 هزار تومان، دو تن شکر با قیمت هر کیلو 28 هزار تومان و دو تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم 35 هزار تومان بوده است.

به گفته وی، تخصیص سهمیه کالاهای اساسی برای هیات‌های مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه پیدا می‌کند و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه در راستای تنظیم بازار و ثبات قیمت‌ها میزان کالاهای اساسی توزیع شده در شهرستان بیضاء در سال جاری تا کنون به 119 تن رسیده است، خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال در مجموع 13 تن میوه، 30 تن برنج، 20 تن شکر، 42 تن مرغ منجمد و 14 تن گوشت قرمز در این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل بازار محصولات اساسی کشاورزی در حوزه وظایف جهاد کشاورزی است، بیان کرد: علی‌رغم برخی محدودیت‌های موجود در حوزه منابع انسانی و تجهیزاتی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا در حوزه‌های آرد و نان، بازار میوه، مرغ و گوشت، نهاده‌های کشاورزی و دامی نظارت‌های مستمر و فراگیری دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید