Iranian Agriculture News Agency

تداوم تامین نیاز کالاهای اساسی در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با هدف در دسترس بودن کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها در بازار در طول تیر ماه 156 تن شکر و برنج تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

تداوم تامین نیاز کالاهای اساسی در مرودشت

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، منصور امیریان بیان کرد: در مدت مذکور 56 تن برنج و 100 تن شکر به شهرستان مرودشت تخصیص یافت که جذب و توزیع شد.  

این مقام مسئول اضافه کرد: برنج تخصیصی شامل 42 تن برنج هندی با قیمت مصوب هر کیلو ۳۵ هزار تومان و 14 تن برنج تایلندی با قیمت مصوب هر کیلو 18 هزار تومان بوده است که توسط 15 واحد صنفی به فروش می‌رسد.  

امیریان با بیان اینکه صد تن شکر تنظیم بازار نیز به قیمت مصوب هر کیلو 28 هزار تومان در سطح شهرستان مرودشت جهت مصرف خانوار و اصناف مختلف تخصیص یافته است، ابراز کرد: شکر و برنج جزو کالاهای پُر مصرف خانوار به شمار می‌آید که تامین مکفی آن در دستور کار است. 

وی با اذعان به اینکه به‌منظور مقابله با گران‌فروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالاهای اساسی، بازرسی‌ها به‌صورت منسجم و مستمر در سطح شهرستان مرودشت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی متشکل از جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف در این شهرستان در حال اقدام هستند.  

او افزود: در بخش‌های شهرستان مرودشت کار نظارت‌ها بر فروشگاه‌های با همکاری بخشداران، شوراها و دهیاران و مراکز جهاد کشاورزی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید