Iranian Agriculture News Agency

۳۵ واحد صنفی متخلف در فارس شناسایی شد

مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اجرای مانور طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی با محوریت این سازمان در سطح شهرستان شیراز خبر داد.

۳۵ واحد صنفی متخلف در فارس شناسایی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، کریم قانعی با بیان اینکه در این مانور ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی و ۳۵ واحد متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: واحدهای متخلف جهت ارائه مدارک و مستندات به اداره بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دعوت شدند.

به گفته وی؛ در این مانور واحد‌های فروش گوشت، مرغ و تخم مرغ، میوه و تره بار، خواربار و لبنیات و نانوایی بررسی شدند و عمده تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و عدم ارایه فاکتور خرید است.

قانعی اظهار کرد: در مانور مذکور شهرستان شیراز به ۱۲ منطقه تقسیم و تیم های بازرسی متشکل از ناظران سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج اصناف سپاه فجر استان فارس از صنوف بازرسی کردند.

مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: این سازمان طرح های نظارتی خود را گسترده کرده است و با متخلفین به شدت برخورد می‌کند و هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه بازار محصولات کشاورزی با شماره 32172020 تماس بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید