Iranian Agriculture News Agency

مانور نظارتی طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سمنان برگزار شد

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای مانور نظارتی طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سمنان خبر داد.

مانور نظارتی طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، عبدالمجید نجاتی بیان کرد: این مانور با تأکید بر تفکیک وظایف نظارتی در سالن جلسات شهید شاهی سازمان و هم‌زمان به‌صورت وبینار با وزارت جهاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور با هدف برخورد با تخلفات در تمامی مراکز تأمین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی برگزار شد؛ افزود: در این طرح کارخانجات تولیدی، صنایع تبدیلی با یک مرحله تبدیل، واحد‌های تولیدی محصولات کشاورزی و دامی، شرکت‌های بسته‌بندی و انبار، سردخانه‌ها و کشتارگاه نیز بازدید می‌شوند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وظایف بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی اواخر دی‌ماه سال گذشته به اماکن و گلوگاه‌های تولیدی ذکر شده قرار گرفته است.

در این جلسه وبیناری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل تعزیرات استان، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه بازرگانی به همراه مدیر توسعه بازرگانی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی. و مدیران شهرستان به همراه بازرس و نماینده پلیس امنیت اقتصادی حضور داشتند.

 

خبرنگار: آذر پژمان

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید