Iranian Agriculture News Agency

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از شروع طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی همزمان با آغاز برداشت محصول پسته و دستگیری دو سارق در این رابطه خبر داد.

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، سرهنگ غلامحسین عرب بیان کرد: هم‌زمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول افزایش گشت‌های محسوس ونامحسوس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در پی اعلام اخباری مبنی تردد دو سارق به باغات کشاورزی و سرقت محصولات کشاورزی در حاشیه شهر که باعث نارضایتی باغداران و مردم شده بود؛ شناسایی سارقان در دستور کار پلیس مأموران قرار گرفت.

عرب اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیسی، دو نفر سارق بسته که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت و مواد مخدر بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: از داخل منزل سارقان ۴۵ کیلو پسته تازه و مقداری وسایل سرقتی کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی‌های پلیس به بزه خود اعتراف کردند ادامه داد: هر دو سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: به‌منظور تداوم امنیت باغات کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح ادامه خواهد داشت و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت یکساله‌شان همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید