Iranian Agriculture News Agency

بررسی گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای دزفول

در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول مصوب شد با توجه به اعتبارات تعیین شده و همکاری و مساعدت فرمانداری و شرکت گاز دزفول کار اجرای خط انتقال گاز تا درب ورودی گلخانه انجام شود .

بررسی گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای دزفول

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، با حضور رئیس سازمان جلسه بررسی وضعیت گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس سازمان، معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد.

این جلسه باهدف تعیین تکلیف گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول برگزار شد که وضعیت تأمین اعتبار این پروژه بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

در این جلسه مصوب شد با توجه به اعتبارات تعیین‌شده و همکاری و مساعدت فرمانداری و شرکت گاز دزفول کار اجرای خط انتقال گاز تا درب ورودی گلخانه انجام شود و گازرسانی به داخل مجتمع در آینده با تأمین اعتبار لازم و به‌صورت مشارکتی با صاحبان واحد‌های گلخانه‌ای انجام گیرد.

 ازآنجاکه تولید اصلی مجتمع گلخانه‌ای استان در فصل پاییز و زمستان انجام می‌شود، سیستم گرمایشی، تأمین گاز طبیعی و گازرسانی به این گلخانه‌ها یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت در این بخش محسوب می‌شود که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تمام تلاش خود را برای مجهز کردن مجتمع گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی به سیستم گرمایشی مناسب به کار خواهد بست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید