Iranian Agriculture News Agency

توزیع آرد در روستاهای استان خوزستان

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۲ هزار و ۹۱۲ تن آرد بین ۳ هزار روستای استان توزیع شده است.

توزیع آرد در روستاهای استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیر تعاون روستایی استان خوزستان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۲ هزار و ۹۱۲ تن آرد بین  سه هزار روستای استان توزیع شده است.

جمیل ضافی پور زرگانی افزود: تامین و توزیع آرد بین روستاهایی که جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارند از وظایف تعاون روستایی خوزستان است که در این راستا شبکه تعاون روستایی در حال توزیع ماهیانه هشت هزار و ۲۲۸ تن آرد در سه هزار روستا است.

 وی ادامه داد: آرد یکی از نیازهای ضروری و از مایحتاج روزانه روستاییان برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به‌صورت دقیق، منظم و با کنترل امور باید انجام شود که تاکنون طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم.

ضافی پور اضافه کرد: طبق برآوردها و پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا پایان تیرماه سال جاری نزدیک به ۳۳ هزار تن آرد در سه هزار روستای خوزستان که جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارند توزیع خواهد شد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری نسبت به تعهد ۱۰۵ هزار تنی خود موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید