Iranian Agriculture News Agency

افزایش 30 درصدی خرید گندم در امیدیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 40 هزار تن گندم در شهرستان امیدیه خریداری شد که نسبت به سال پیش از آن 30 درصد افزایش داشته است

افزایش 30 درصدی خرید گندم در امیدیه

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، رئیس سازمان در حاشیه جلسه شورای کشاورزی شهرستان امیدیه که با حضور کشاورزان، تشکل‌ها و ادارات تابعه برگزار شد، گفت: در سال زراعی 1402-1401 حدود 40 هزار تن گندم در این  شهرستان خریداری شد که نسبت به سال پیش از آن 30 درصد افزایش داشته است.

سید رحمت ا... پریچهر افزود: استمهال وام‌ها و بند خ ازجمله مواردی بود که در این جلسه پیگیری شد و متقاضیان برای این موضوع می‌توانند به بانک مراجعه کنند

وی اضافه کرد: لایروبی انهار 3 و 4 و نهر سنتی آسیاب از دیگر موارد بررسی‌شده در این جلسه بود که قرار شد پس از پیگیری در شورای برنامه‌ریزی مصوب و برای اجرای آن تأمین اعتبار در نظر گرفته شود.

پریچهر بابیان اینکه در سال گذشته توزیع نهاده‌های کشاورزی حدود 23 درصد افزایش داشت، افزود: مقررشده کارگزارانی که به‌موقع نهاده‌ها را تأمین نکنند با کارگزاران جدید جایگزین شوند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد جهت احداث یک مجتمع دامپروری ظرف یک هفته مکان در نظر گرفته‌شده ازلحاظ فنی و کارشناسی مورد بازدید قرار گیرد و بر اساس آن در خصوص تخصیص اعتبار اقدامات لازم انجام شود.

پریچهر در پایان خاطرنشان کرد: تا امروز صد در صد مطالبات گندم کاران باقیمت 11 هزار و 500 تومان پرداخت‌شده است و مابقی مطالبات در صورت تصویب پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید