Iranian Agriculture News Agency

تاکید بر استفاده از گونه های جدید دامی پر تولید در خوزستان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: زیرساخت‌های لازم در بخش های پرورش دام استان موجود است و باید با یک برنامه عملیاتی نیاز گوشت استان در استان تامین شود و از ظرفیت تعاونی ها در این زمینه استفاده شود.

تاکید بر استفاده از گونه های جدید دامی پر تولید در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، سرپرست سازمان در دیدار صمیمانه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان ضمن تبادل نظر درباره مباحث مختلف درباره این حوزه گفت:قانون‌مداری و شفافیت باید‌ سرلوحه فعالیت های تعاونی ها قرار گیرد و تلاش شود با ایجاد راهکارهای نوین به تعاونی های اقتصادی تبدیل شوند.

سید رحمت ا... پریچهر ضمن تاکید مجدد بر اجرای قوانین در بخش‌ تعاونی ها خاطرنشان کرد:حرکت بر مدار قانون موجب اعتماد مردم به بخش تعاونی‌ها و این اعتماد سازی موجب پیشرفت آنان خواهد شد.

وی در ادامه بیان نمود:زیرساخت‌های لازم در بخش های پرورش دام استان موجود است و باید با یک برنامه عملیاتی نیاز گوشت استان در استان تامین شود و از ظرفیت تعاونی ها در این زمینه استفاده شود.

پریچهر با تاکید بر تولید با شیوه های جدید افزود: می بایست در استان از گونه‌های دامی جدید پر تولید همچون بز سانن،نجدی و گاو سیمنتال در مناطق مستعد و مناسب بهره گیری شود و بر همین اساس باید با دعوت از سرمایه گذاران و استفاده از توان تشکل های تولیدی به عنوان یکی از حلقه های مهم تولید به این امر مهم جامع عمل بپوشانیم.

وی خطاب به مدیرعامل اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان گفت:بایستی به حسابرسی های عملیاتی، سالیانه و ویژه در تعاونی های تحت پوشش اهتمام جدی کرد.

سرپرست سازمان همچنین اتحادیه ها و تشکل ها را به عنوان بازوان مشورتی و اجرایی سازمان برشمرد و تصریح کرد:باید این نشست ها به طور مستمر و با دستور کار مشخص برگزار شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید