Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل اتحادیه سراسری باغداران:

نیکبخت در افزایش تولید موفق عمل کرده است

مدیرعامل اتحادیه سراسری باغداران گفت: نیکبخت با رویکرد مثبتی که در بین مردم استان سیستان و بلوچستان ایجاد کرد در ایجاد مرغداری ها و افزایش تولید مرغ بسیار موفق عمل کرده و توانست سرمایه‌گذاری را به این استان سوق دهد.

نیکبخت در افزایش تولید موفق عمل کرده است

کمال یداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: این موضوع که وزرایی که برای وزارت جهاد انتخاب می شوند از خود بدنه وزارت خانه باشند و کشاورزی را بشناسند یکی از دغدغه های مهم در تمام عرصه ها بود.

وی با بیان اینکه فرد منتخب باید با مسائل بخش کشاورزی آشنایی داشته باشد، اضافه کرد: با توجه به سوابقی که نیکبخت در بخش های مختلف کشاورزی دارد و مراحل و سطوح مختلفی که در بخش کشاورزی طی کرده و با چالش های حوزه آشنایی لازم را دارد، برای تصمیم گیری و تصمیم سازی بهترین گزینه است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری باغداران ادامه داد: نیکبخت در حوزه های مختلف کشاورزی سوابق متعددی دارد و با توجه به حضور وی در تعاون روستایی و گستردگی فعالیت این حوزه قطعا می تواند با توجه به آشنایی وی با دو بخش تولید و عرضه مدیریت و کمک شایان توجهی داشته باشد.

یداللهی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از مناطق محروم کشور است، یادآور شد: در این استان طرح مکتون در حال اجرا است و مجری طرح آن وزیر پیشنهادی کشاورزی بوده است. همچنین نیکبخت با رویکرد مثبتی که در بین مردم ایجاد کرد در ایجاد مرغداری ها و افزایش تولید مرغ بسیار موفق عمل کرده و توانست سرمایه گذاری را به این استان سوق دهد و مردم در این استان به وی اعتماد داشتند وظرفیت تولید مرغ در این استان با افزایش چشمگیری رو به رو شد.

وی اضافه کرد: نیکبخت در حوزه باغداری و کشاورزی و همچنین در زمینه به کار گیری نیروهای متخصص، سابقه درخشانی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید