رتبه سوم بوشهر در رسیدگی به شکایات مردم
مدیر بازرسی ونظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در کشور مشترکا با استان کرمانشاه رتبه سوم در رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه بازرسی سیمبا بهدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایانا، محمد درگوئی بیان کرد: بعد از راهاندازی این سامانه پروندههای تخلف صنفی که از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل میشد بهصورت سنتی و دستی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع میشد که این روش باعث کند شدن روند رسیدگی به پروندهها بود و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پروندهها صرف میشد.
درگویی افزود: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان با سرعت عمل بیشتری میتوانند پروندههای تخلف صنفی تشکیل شده را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.
وی افزود: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پروندهها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی میشود و سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار میدهد.
درگویی گفت: این سامانه همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریتهای بازرسان جهاد کشاورزی میشود.
وی در پایان از زحمات مدیریتهای جهاد کشاورزی و بازرسان زحمتکش شهرستانهای تابعه در رصد و پایش بازار قدردانی کرد.
دیدگاه تان را بنویسید