رتبه سوم بوشهر در رسیدگی به شکایات مردم
مدیر بازرسی ونظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در کشور مشترکا با استان کرمانشاه رتبه سوم در رسیدگی به شکایات مردمی در سامانه بازرسی سیمبا بهدست آوردند.
![رتبه سوم بوشهر در رسیدگی به شکایات مردم](http://static2.iana.ir/thumbnail/bYU30f0KFU31/GGElfAgaZ0dAlZNE-YtK6Ew5ACXDcN6Vx9aA-JtNy66Dcsjdxnl6wtsnp-XUDJkPe9d8owTuSmBqBcr5LpXyU292_bFYUIzoPlo_90RJEM4EwR1d1IOT1A,,/%D9%84%D9%81%D8%B0%D9%84%D8%B0%D8%A8%D9%84%D8%B0ed.jpg)
به گزارش خبرنگار ایانا، محمد درگوئی بیان کرد: بعد از راهاندازی این سامانه پروندههای تخلف صنفی که از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل میشد بهصورت سنتی و دستی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع میشد که این روش باعث کند شدن روند رسیدگی به پروندهها بود و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پروندهها صرف میشد.
درگویی افزود: با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان با سرعت عمل بیشتری میتوانند پروندههای تخلف صنفی تشکیل شده را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.
وی افزود: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پروندهها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی میشود و سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار میدهد.
درگویی گفت: این سامانه همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریتهای بازرسان جهاد کشاورزی میشود.
وی در پایان از زحمات مدیریتهای جهاد کشاورزی و بازرسان زحمتکش شهرستانهای تابعه در رصد و پایش بازار قدردانی کرد.
دیدگاه تان را بنویسید