Iranian Agriculture News Agency

گردهمایی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت 9 استان‌

این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور سبزی‌ها و گیاهان جالیزی وزارتخانه؛ همکاران دفتر امور سبزی‌ها ؛ معاونین بهبود تولیدات گیاهی و مدیران زراعت ۹ استان روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در سالن شماره یک سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

  گردهمایی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت  9  استان‌

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، این نشست به منظور تبادل نظر و هم اندیشی هرچه بیشتر معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت استان‌های فارس، خوزستان، جنوب کرمان، ایلام، گلستان، هرمزگان، کرمان و کرمانشاه؛ برگزار شد.

در این نشست، استفاده از دستاوردها و تجربیات استان‌های مذکور، هم‌اندیشی جهت تعیین سطوح محصولات سبزی و صیفی و پیش‌بینی تولید مطرح شد.

در این برنامه مباحث مربوط به بخش سبزی و صیفی و مشکلات هر استان مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به مباحث مطرح شده در این نشست مقرر شد ضمن ارتقای همکاری و هم‌افزایی استان ها ، ابلاغ برنامه‌های سطوح کشت و تولید سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ طبق سیاست‌های معاونت امور زراعت وزارتخانه و مطابق پتانسیل هر استان و با سنجش وضعیت الگوی کشت استانی و منطقه‌ای نهایی شده و در خصوص پیشنهادات برنامه‌ی کشت استان‌ها اقدام لازم معمول شد.

همچنین مدیر کل دفتر امور سبزی‌ها و گیاهان جالیزی تاکید کرد که مسائل و مشکلات استان‌ها و مستندات آن در اسرع وقت و به‌صورت مکتوب به دفتر امور سبزی‌ها و گیاهان جالیزی منعکس شده تا بتوان هرچه سریع‌تر مسائل پیگیری شده و مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید