Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی آینه تمام‌نمای وزارت جهاد کشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: راه درمان و حل مشکلات وزارت جهاد کشاورزی از روابط عمومی می‌گذرد،‌ چرا که این بخش بازتاب دهنده اقدامات بخش‌های مختلف وزارتخانه در جامعه است.

روابط عمومی آینه تمام‌نمای وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه بازدید کرد.

در این بازدید، وزیر جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: اولویت ما رفع مشکلات بخش روابط عمومی و ارائه امکانات به این مرکز برای انجام ماموریت‌های خطیری که برعهده دارد، خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت و تأکید ایشان بر حساسیت موضوعات مرتبط با معیشت مردم، افزود: رسالت روابط عمومی در وزارت جهاد کشاورزی نسبت به سایر ارکان دولت بسیار سنگین است، چرا که این بخش بازتاب دهنده اقدامات بخش‌های مختلف وزارتخانه در جامعه است.

نیکبخت تاکید کرد: وظیفه وزارت جهاد کشاورزی در زمینه معیشت مردم بسیار سنگین است و روابط عمومی این وزارتخانه باید خط مقدم این مهم باشد.

وی افزود: از همه توان داخل و خارج از وزارت بهره‌گیری کنید تا اقدامات وزارت جهاد کشاورزی به شکل مطلوب و هنرمندانه‌ای تبیین شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: راه درمان و حل مشکلات و معضلات وزارت جهاد کشاورزی از مدیریت موثر روابط عمومی می‌گذرد، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی هم‌اکنون به واسطه ایفای نقش کلیدی در ایجاد امید و اعتمادسازی بین مردم از هر جهت مورد حمایت ما قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید