Iranian Agriculture News Agency

تبیین صادقانه دستاوردها برنامه اصلی روابط‌عمومی در هفته دولت

سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی تبیین دستاوردها را برنامه اصلی روابط‌عمومی در هفته دولت دانست و بر اصلاح تصویر نادرست برخی رسانه‌ها از عملکرد دولت مردمی و تقویت سرمایه اجتماعی تاکید کرد.

تبیین صادقانه دستاوردها برنامه اصلی روابط‌عمومی در هفته دولت

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان در همایش فصلی روابط‌عمومی‌های وزارت جهادکشاورزی که صبح امروز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به اهم فعالیت های وزارت خانه در هفته دولت گفت: هدف اصلی سیاست‌های تبیینی رسانه ای وزارت جهاد کشاورزی در هفته دولت؛ تقویت امید و باور مردم و اعتماد به برنامه‌های دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب است.

سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی افزود: ماموریت ما مدیریت اقناع و اعتماد جامعه کشاورزان و مردم با تولید محتوای موثر رسانه‌ای ، انتشار گسترده محتوا و تعامل با کنش‌گران کشاورزی است.

زارعان بیان کرد: در هفته دولت تمام اقدامات تبیینی وزارت جهاد کشاورزی به صورت روایت گونه باشد و وعده‌هایی که دولت مردمی سیزدهم در ابتدای انتخابات داده و عملی ساخته، در قالب‌های نوین رسانه ای تبیین شود.

وی ادامه داد: تشریح هنرمندانه و خلاقانه اقدامات، اقناع افکار عمومی و تبیین صادقانه دستاوردها باید جز اصلی برنامه های روابط عمومی در هفته دولت باشد.

سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با برگزاری نمایشگاه های «روایت پیشرفت» اضافه کرد: اقدامات مثبت یک سال گذشته مجموعه ها در قالب نمایشگاه‌هایی با عنوان روایت پیشرفت، برای اقناع برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید