Iranian Agriculture News Agency

بازدید وزیر کشاورزی از رویداد بین‌المللی «الف‌تا» در مصلی امام خمینی (ره)

مدیر هنرستان شهید مطهری کلاله از بازدید وزیر جهاد کشاورزی از رویداد بین‌المللی الفتا در روز پایانی این رویداد خبر داد.

بازدید وزیر کشاورزی از رویداد بین‌المللی «الف‌تا» در مصلی امام خمینی (ره)

جواد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: این رویداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در روز پایانی این رویداد ازغرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و غرفه ادوات کشاورزی هنرستان شهیدمطهری کلاله مورد توجه ویژه وی قرار گرفت.

به گفته مدیر هنرستان شهید مطهری کلاله، دراین غرفه آخرین ابتکارات ونوآوری‌ها در ساخت ادوات کشاورزی را به معرض نمایش گذاشته بود.

صادقی با اشاره به اینکه هنرجویان در فضای هنرستان درمحیط واقعی کار قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: هنرستان‌ها پایه توسعه کشور درهمه زمینه‌ها به‌خصوص کشاورزی هستند. به همین خاطر آنچه در غرفه ما ارائه شد، کاملا کاربردی بود و این مشخصه، توجه وزیر جهاد کشاورزی را جلب کرد.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی بعد از بازدید از غرفه ما با مشاور و معاونان خودتماس گرفت واز آنها برای بازدید و بررسی بیشتر دستاوردهای ارائه شده در غرفه دعوت کرد.

صادقی گفت: در جریان این رویداد، کریم ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی نیز در نمایشگاه حاضرشد و از دستاوردهای هنرستان ما بازدید فنی کرد.

وی گفت: در غرفه هنرستان شهید مطهری کلاله دایان درخشنده توماج هنرآموز رشته ماشین‌های کشاورزی با ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای ارائه شده در غرفه اعلام کرد که درصورت همکاری وزارت کشاورزی، با توجه به پتانسیل موجود در میان هنرجویان هنرستان، می‌توانیم نهضت پیشرفت ساخت ادوات کشاورزی را درهنرستان‌ها آغاز کنیم و نیروهای توانمندی را برای توسعه کشور تربیت کنیم.

به گزارش ایانا، رویداد بین‌الملی «الف‌تا» با سه هدف «الگوسازی، قله سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور و قدردانی از آنها»، «به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای» و «امیدآفرینی در نظام آموزشی» در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. بالغ بر ۳۸ هزار اثر به رویداد ملی "الف تا" ارسال شده بود.

این رویداد یک بخش ویژه بین‌الملل نیز داشت که در بخش بین الملل نهایتا از بین حدودا ۱۰۰ اثر از ۱۷ کشور، آثاری از ۹ کشور پذیرفته شده بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید