Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم زاهدان در مجلس:

نیکبخت بی‌حاشیه و عملیاتی است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی به یک نگاه عملیاتی احتیاج دارد و نیکبخت نیرویی عملیاتی است.

نیکبخت بی‌حاشیه و عملیاتی است

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: نیکبخت یک نیروی عملیاتی است و در شرایط امروز کشور کسی که در رأس این وزارتخانه عریض و طویل قرار می‌گیرد، باید یک نگاه عملیاتی داشته باشد. به نظر من آقای نیکبخت می‌تواند در این زمینه موفق باشد.

وی افزود: نیکبخت بی حاشیه  و کاری است و امیدواریم با توجه به شناختی که روی مناطق مختلف کشور دارد و سال‌ها در محروم‌ترین استان کشور یعنی سیستان و بلوچستان مسئولیت داشته است، بتواند کاری اساسی برای کشور انجام دهد.

نماینده مردم زاهدان ادامه داد: وی نیرویی خوش‌فکر و کاری است. روی مسائل کشاورزی و موضوعات مرتبط با آب تسلط دارد و از ابتدای خدمت نیز در همین حوزه کارکرده است.

مالکی اضافه کرد: باید بپذیریم که وی کار سختی را در پیش رو دارد. باید بتواند از نیروهای خوش‌فکر استفاده کرده و روحیه جدیدی را به بدنه وزارتخانه تزریق کند. اولویت اول را حمایت از کشاورزان و عشایر قرار دهد، به مشکلاتی که کشاورزان شمال و جنوب کشور در حوزه محصولات مختلف کشاورزی دارند و همچنین مسائل مرتبط با دام رسیدگی کرده و موانع موجود را برطرف کند.

وی بیان کرد: عملکرد نیکبخت در استان سیستان و بلوچستان بسیار خوب بود. وی سال‌های سال در جهاد کشاورزی  استان سیستان و بلوچستان بدون حاشیه خدمت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید