Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

نیکبخت، گزینه‌ای قوی و کارآمد است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را فردی قوی و کارآمد معرفی کرد.

نیکبخت، گزینه‌ای قوی و کارآمد است

محمد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا بیان کرد: محمدعلی نیکبخت نیرویی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی است و از مباحث موجود در این وزارتخانه مثل منابع طبیعی، امور عشایر، پشتیبانی امور دام و ... اطلاعات کامل دارد.

رشیدی ادامه داد: نیکبخت کار خود را از کارشناسی در وزارت جهادکشاورزی آغاز کرد و به معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد وزارتخانه رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد پله‌های ترقی مدیریتی را به ترتیب طی کرده و در تمام مراتب حضورداشته است.

وی افزود: کارمندان وزارت جهاد کشاورزی نیز به دلیل سوابق نیکبخت دیدگاه مثبتی نسبت به وی دارند.

رشیدی بیان کرد: با توجه به شناختی که نسبت به محمدعلی نیکبخت داریم، وی اشراف کامل اطلاعاتی و علمی در این حوزه دارد؛ درنتیجه نیازمند حمایت است.

وی یادآور شد: چند وقتی است وزارت جهاد کشاورزی با حضور سرپرست اداره می‌شود و همین مسئله نابسامانی‌هایی را به همراه دارد، درنتیجه باید با حضور وزیر، وزارتخانه متولی تولید نظم و ثبات پیدا کند.

رشیدی گفت: عدم حضور وزیر، بعد نظارتی را دچار خلأ می‌کند؛ درنتیجه تصمیم بر آن است تا به محمدعلی نیکبخت کمک کنیم تا در این مسیر موفق باشد.

وی ادامه داد: برای حفظ تضمین امنیت غذایی، نیاز به یک وزیر قوی، کارآمد و دارای شناخت از مسئولیت و بدنه وزارت جهاد کشاورزی داریم که محمدعلی نیکبخت را در این زمینه‌ها موفق و لایق این سمت می‌دانیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس رأی مثبت خود را به محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی علنی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید