Iranian Agriculture News Agency

جامعه تشکل‌های تولیدکنندگان استان کرمان در نامه‎ای اعلام کردند.

انتخاب نیکبخت، گامی در راستای رشد تولید

جامعه تشکل‌های تولیدکنندگان، اصناف، عشایر و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و دام‌پروری استان کرمان در نامه‌ای به ریاست مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را گامی در راستای رشد تولید اعلام کردند.

انتخاب نیکبخت، گامی در راستای رشد تولید

به گزارش خبرنگار ایانا، در این نامه که به امضای 11 تشکل و صنف فعال در حوزه‌های مختلف کشاورزی رسیده است، با اشاره به رویکرد سیاست‌های دولت در اهتمام به عدالت محوری، مردم‌داری، پاک دستی، قانون مداری، تخصص و حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و فعالان بخش در وزارت جهاد کشاورزی، حمایت همه‌جانبه این جامعه از محمدعلی نیکبخت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام‌شده است.

نویسندگان نامه نوبخت را شخصیت ولایی؛ بااخلاق و کارآمد، فرهیخته، متخصص، باتجربه و دردآشنای بخش کشاورزی توصیف کرده‌اند و حمایت خود را برای ورود محمدعلی نیکبخت به عرصه خدمتگزاری در جایگاه سکان‌داری و تصدی کرسی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده‌اند.

در این نامه آمده است: « بدین‌وسیله از همه نمایندگان محترم؛ دلسوز، پرتلاش و خدوم مردم شریف سراسر شمال و جنوب استان کرمان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقاضا می‌شود تا با انتخاب شایسته این شخصیت توانمند و ساعی در سال رشد تولید همه باهم گامی بلند و مؤثر در جهت حمایت از رشد تولید بخش کشاورزی ایران اسلامی برداریم».

photo_2023-06-18_10-12-42

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید