Iranian Agriculture News Agency

مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد

در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین ایرانی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان، که با حضور مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد از خدمات حجت الاسلام و المسلمین ورمقانی تقدیر شد.

مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد

به گزارش ایانا‌ به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی ، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، ضمن تقدیر از عملیات  غرورآفرین علیه رژیم صهیونسیتی گفت: حضرت امام خمینی(ره) معلم خوبی برای مبارزه با استکبار بودند و تاکید ایشان بر غده سرطانی بودن این رژیم بر همه جهانیان ثابت شده است.

 رحمانی مهر در ادامه سخنان خود به نامگذاری سال ۱۴۰۳ و رسالت مجموعه جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال گفت: استفاده از همه ظرفیت های وزارت خانه برای تحقق این مهم، برای همه ما واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله رحمانی مهر با تاکید بر پاسخگویی به موقع ارباب رجوع در بخش های مختلف گفت: فعالیت جهادی در همه وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد و با تاکید بر این روحیه تکریم ارباب رجوع باید جدی تر از گذشته به پیش رود. 

مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سخنان خود از تلاش های حجت‌الاسلام ورمقانی تقدیر کرد و برای حجت‌الاسلام ایرانی در انجام رسالت محوله آرزوی موفقیت کرد. 

لازم بذکر است این مراسم روز یکشنبه 26 فروردین در سازمان جهادکشاورزی استان کردستان برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید