Iranian Agriculture News Agency

رسولی خبر داد:

تسهیل در خرید کودهای کشاورزی با کشاورز کارت

به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و در اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده است "کشاورزکارت" را با هدف خرید نهاده های کشاورزی در اختیار ذی‌نفعان بخش قرار می‌گیرد.

تسهیل در خرید کودهای کشاورزی با کشاورز کارت

به گزارش ایانا و به نقل از  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، حمید رسولی مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار کرد: طبق اعلام بانک کشاورزی، بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت هایی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی افزود: این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در بیش از 3500 پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

رسولی تصریح کرد: کارمزد این تسهیلات  ١٢ درصد در سال است و چک های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای "کشاورز کارت" نخواهد شد.

مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان متقاضی دریافت "کشاورزکارت" می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه سیتا به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از دریافت کارت از طریق کارگزاری‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نسبت به خرید کوهای کشاورزی اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید