Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل جهاد استقلال در نشست اتاق بازرگانی گلستان مطرح کرد:

رونق هرچه بیشتر کشاورزی گلستان با همکاری مشترک

مدیرعامل جهاد استقلال در نشست اتاق بازرگانی گلستان گفت: امیدواریم با همکاری‌های مشترک زمینه رونق هرچه بیشتر کشاورزی گلستان را فراهم کنیم.

رونق هرچه بیشتر کشاورزی گلستان با همکاری مشترک

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد استقلال، عبدالهادی مطلق مدیرعامل موسسه جهاد استقلال اتاق بازرگانی گلستان حضور یافت.

در این نشست زمینه‌های همکاری مشترک موسسه جهاد استقلال و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان برای تسریع و تسهیل در امور اجرایی و بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطلق در پایان این جلسه ابراز امیدواری کرد: با همکاری مشترک موسسه جهاد استقلال و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان می‌توانیم به رونق هرچه بیشتر کسب و کار در حوزه کشاورزی در استان گلستان کمک کنیم و مواد غذایی مورد نیاز مردم را تا حد مطلوبی تامین کنیم.

مطلق در آخرین روز سفر خود به استان گلستان و بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی این استان و همچنین در ادامه جلسات خود با مسئولان و مقامات استان گلستان، با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان دیدار کرده است.

در این جلسه مدیرعامل موسسه جهاد استقلال به همراه پیری مدیرعامل شرکت جهاد سبز و مهری مدیرعامل شرکت نهاده‌های دامی جاهد از شرکت‌های زیرمجموعه ی موسسه جهاداستقلال و همچنین برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان حضور داشتند.

لازم به ذکر است، مهمترین وظایف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان شامل تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته‌های مشروع بخش خصوصی، تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه‌ای به اعضا با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقاء استانداردهای زندگی در منطقه است.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک زیر از جزئیات مذاکرات انجام شده در خصوص تمایل موسسه جهاد استقلال به سرمایه‌گذاری در استان گلستان مطلع شوند.

https://www.iribnews.ir/00GZ60

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید