Iranian Agriculture News Agency

بررسی زمینه همکاری مشترک جهاد استقلال با یک شرکت هندی

امروز در جلسه مشترک مدیر عامل جهاد استقلال با هندوجا، زمینه‌های همکاری مشترک بین دو طرف بررسی شد.

بررسی زمینه همکاری مشترک جهاد استقلال با یک شرکت هندی

به گزارش خبرنگار ایانا، در این جلسه عبدالهادی مطلق مدیر عامل موسسه جهاد استقلال با بیان توانمندی شرکت‌های زیر مجموعه گفت: باید در اولین گام شناسایی زمینه‌های مزیت‌دار انجام شود.

وی افزود: باید با تمرکز بر مشترکات دو مجموعه نسبت به اجرایی کردن تصمیات اقدام شود.

مطلق آمادگی موسسه جهاد استقلال و شرکت‌های زیر مجموعه آن را برای تامین تمام نیازمندی‌های گروه هندی مشروط بر اینکه این نیازها در ایران وجود داشته باشد، اعلام کرد.

در این جلسه که با حضور آقای سورن الیمچاندانی مدیر توسعه و تجارت گروه هندوجا و آقای دکتر عبدالهادی مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال و آقایان محمدی مدیرحوزه مدیرعامل و روابط عمومی موسسه جهاد استقلال و یاری مدیر حراست موسسه جهاد استقلال و مهری مدیرعامل شرکت نهاده های دامی جاهد برگزار گردید، زمینه های همکاری از سوی هردو طرف بیان شد.

گروه هندوجا که امروز در موسسه جهاد استقلال حضور یافت، دارای چندین شرکت در زمینه‌های تجارت غلات، خودرو سبک و اتوبوس، انرژی‌های خورشیدی، نفت، املاک، تولید انواع روغن موتور، رسانه و ماهواره، سلامت، هتل‌داری، تامین مالی، بانکداری، امنیت سایبری و آی تی است.

این گروه، بیش از چندین دهه است که در ایران فعالیت دارد و با بسیاری از شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف به تجارت می‌پردازد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید