Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان وظیفه عمومی خبر داد:

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری های نوین بوده که این اقدامات، کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.

فناوری‌های نوین تسهیل‌گر ناجا
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهرام نوروزی با اعلام این مطلب ادامه داد: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های ناجاست که ارتباط بسیار گسترده ای با جامعه دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

وی بیان داشت: در سال های اخیر خدمات دهی به مشمولان،همسو با فناوری های نوین بوده ،این اقدامات کاهش قابل توجه مراجعان حضوری را  نسبت به سال های گذشته در پی داشته است.

 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا  خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساخت های لازم،تاکنون ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) واگذار شده که با انجام این امر، ارائه خدمات به مشمولان در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

سردار نوروزی با بیان این مطلب که آمار مراجعه مشمولان به سازمان وظیفه عمومی به نسبت سال‌های گذشته،روزانه به کمتر از500  نفر رسیده است، افزود: راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی خروج از کشور،تاثیر بسزایی در کاهش سفرهای بین شهری، صرف جویی در وقت و هزینه  داشته است.

وی اشاره کرد با فعال سازی بخش خدمات مشاوره پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir و همچنین سامانه تلفن گویا به شماره 096480 توانسته ایم مشاوره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی را به صورت غیر حضوری ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بخش خدمات الکترونیک این پایگاه و سامانه پیامک سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره110206010، امکان استعلام آخرین وضعیت خدمتی را برای مشمولان ایجاد کرده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید