Iranian Agriculture News Agency

مراسم جشن انقلاب اسلامی در روستای عشایری اصلانیک شهرستان سلماس برگزار شد

هم‌زمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی با حضور ناجی مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی، کاظمی فرماندار شهرستان سلماس و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای عشایری اصلانیک برگزار شد.

مراسم جشن انقلاب اسلامی در روستای عشایری اصلانیک شهرستان سلماس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، در این مراسم علی ناجی مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به ملت ایران و جامعه عشایر‌ی روستای اصلانیک تبریک گفت و افزود: از برکات شاخص و ارزنده انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است که همه مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم خواهند بود.

وی بیان کرد: جامعه پرتلاش عشایر نقش کم نظیری در پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی و قطع وابستگی نظام از نظر تولید مواد غذایی در اقتصاد سیاسی ایفا کرده است.

ناجی ادامه داد: هدف از برگزاری جشن‌های انقلاب زنده نگهداشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ آداب و رسوم گذشتگان و ترویج فرهنگ ساده زیستی عشایر است.

کاظمی فرماندار شهرستان سلماس نیز در این مراسم گفت: محرومیت زدایی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بوده است که اگر قدری به پیشینه تاریخی روستای خود نگاهی کوتاه بیندازیم شاهد ارائه خدمات ارزشمند انقلاب به روشنی آفتاب خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید