Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دهمین جلسه قرارگاه استانی صدور اسناد در آذربایجان غربی

دهمین جلسه قرارگاه استانی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر اعضای جلسه برگزار شد.

برگزاری دهمین جلسه قرارگاه استانی صدور اسناد در آذربایجان غربی

به گزارشخبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به ارائه گزارشی از عملکرد استان در خصوص صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی پرداخت و گفت: با تلاش همه اعضای کمیسیون رفع تداخلات استانی، تمامی پلاک‌های مشمول رفع تداخلات با دقت و جدیت تمام رفع تداخل خواهد شد.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی تعداد ۳۲۱ جلسه کمیسیون رفع تداخلات برگزار شده که از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۳۸ جلسه برگزار شده است و در ۹۹۵ پلاک ثبتی فرایند رفع تداخل انجام شده است.

شهبازی بیان کرد: در بحث ثبت پلاک‌های رفع تداخلات نیز اکثر پلاک‌‎ها ثبت سامانه شده است و مابقی پلاک‌ها نیز طی ماه‌های آتی در سامانه ثبت نهایی خواهد شد.

در این نشست مجتبی قلنجی مدیر امور اراضی آذربایجان غربی نیز گفت: تمام تلاش کارشناسان امور اراضی بر اتمام هرچه سریع‌تر کار‌های ثبت سامانه‌ای پلاک‌های رفع تداخل شده متمرکز است و به زودی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه صدور سند، اتفاقات بسیار خوب و مثبتی در این زمینه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید