Iranian Agriculture News Agency

دیدار با خانواده معظم شهید میر محسن درگاهی به مناسبت هفته بسیج

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و فرمانده مقاومت بسیج امام حسین (ع) جهاد کشاورزی استان با حضور در منزل شهید معزز میر محسن درگاهی با همسر و فرزندان این شهید از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده معظم شهید میر محسن درگاهی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، خسرو شهبازی در این دیدار ضمن ابراز ارادت و دلجویی نسبت به خانواده شهید بیان کرد: زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است و این آرامش، امنیت و عزت جامعه مرهون ایثارگری‌های آن عزیزان است و مدیران و مسئولین باید قدردان این خانواده‌های عزیز از دست داده باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و ولی نعمتان ما هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

شهید میر محسن درگاهی پدر همکار جهادگر سید خلیل درگاهی است که در سال ۱۳۶۱ در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

همایش پیاده روی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

همایش پیاده‌روی با هدف ارتقای سلامت کارکنان، حفظ وحدت رویه، نشاط و همدلی بین همکاران با حضور پرشور کارکنان، رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان به ۱۲ نفر از کارکنان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج

عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا با حضور رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگر ساز بی سنگر جهاد کشاورزی استان گفت: امروز ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم چرا که شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در طول دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حضور پیدا کردند و با فداکاری و از جان گذشتگی در سخت‌ترین شرایط با شجاعت مسئولیت خطیر خود را به پایان رساندند.

در انتهای مراسم نیز شرکت‌کنندگان با اهدای گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داشتند و با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید