Iranian Agriculture News Agency

مشکلات تولید گوشت مرغ در واحدهای تولیدی آذربایجان غربی بررسی شد

جلسه‌ای به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید گوشت مرغ در واحدهای تولیدی استان و تبیین راهکارهای واردات نهاده خام در بخش طیور با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

مشکلات تولید گوشت مرغ در واحدهای تولیدی آذربایجان غربی بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه با اشاره به رتبه‌های برتر کشوری استان در تولیدات بخش طیور گفت: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات کشاورزی است و این استان رتبه‌های اول کشوری در تعداد زنجیره‌های طیور، رتبه سوم کشوری در تولید جوجه یک‌روزه، رتبه هفت کشوری در تولید گوشت مرغ را به خود اختصاص داده است.

شهبازی بر ضرورت تسهیل در دسترسی مدیران صنعت طیور به نهاده دامی موردنیاز در جهت تأمین گوشت مرغ در سطح بازار تأکید کرد و از همراهی تشکل‌ها و فعالان در عرصه طیور استان با برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در جهت تأمین امنیت غذایی جامعه قدردانی کرد.

در ادامه مدیران مرغداری‌های و زنجیره‌های طیور استان که در جلسه حضور داشتند، به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار رصد و پایش سامانه نهاده‌ها و بررسی کیفیت نهاده‌های دامی وارداتی از سوی مسئولان ذی‌ربط شدند و اعلام کردند که کاهش مشکلات و برخی هزینه‌های صنعت مرغداری در کاهش قیمت برای مصرف‌کننده تأثیر مثبت خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید