Iranian Agriculture News Agency

رفع تداخل بیش از 348 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان ‌غربی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : آذربایجان غربی از استان‌های پیشرو در رفع تداخلات و تثبیت مالکیت اراضی در کشوراست و تاکنون بیش از 348 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رفع تداخل شده است.

رفع تداخل بیش از 348 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان ‌غربی

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان غربی، مجتبی قلنجی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 370 درصد روند رسیدگی به پرونده‌ها با تعداد 276 پلاک و مساحت کل 348 هزار و 632 هکتار که نشان از همت دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استان جهت اتمام این مهم را دارد، محقق شده است.

مجتبی قلنجی اضافه کرد: تا آخر شهریورماه امسال، شهرستان‌های سلماس و شاهین دژ آخرین جلسه کارگروه را برگزار و پس از شهرستان‌های شوط، ماکو، نقده و اشنویه به جمع شهرستان‌های اتمام یافته اضافه خواهند شد. 

همچنین وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی در کارگروه‌های شهرستان با تعامل تمامی ادارات عضو کارگروه و کمیسیون استان به گونه‌ای انجام شود که تا پایان سال جاری در سایر شهرستان‌ها نیز طرح تداخلات به اتمام برسد.

وی یادآور شد: امیدواریم با این حرکت جهادی و رو به جلو تا آخر سال تمامی پرونده‌های مربوط به کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شود تا در اجرای قانون حدنگاری تمامی اراضی کشاورزی، نسبت به صدور اسناد کشاورزی اقدام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید