Iranian Agriculture News Agency

گام‌های تحول آفرین و عدالت محورانه دولت سیزدهم در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

دولت سیزدهم در راستای تحول آفرینی و آبادانی و ارتقای معیشت کشاورزان توام با ارتقای بهره‌وری گام‌های بلندی در آذربایجان غربی برداشته است که حاصل آن را می‌توان در همه جای این خطه سرسبز مشاهده کرد.

گام‌های تحول آفرین و عدالت محورانه دولت سیزدهم در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به آذربایجان غربی ۲۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف کشاورزی داشت که در این راستا سه هزار و 300 میلیارد تومان اعتباربرای اجرا در طی سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ مصوب شد.

بر همین اساس بیش از ۳۳۵ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان منابع مالی (منابع سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی) در قالب مصوبات سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به آذربایجان غربی پرداخت شده و در اختیار بخش کشاورزی استان قرار گرفته است.

 از مجموع مبالغ پرداختی مبلغ 452/57 میلیارد تومان اعتبار پرداختی سال ۱۴۰۱ و مبلغ 116/5 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ بوده و مبلغ 80/48 میلیارد تومان نیز اعتبار استانی است.

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی دارد و از این میزان اعتبار مصوب شده، حدود ۷۰ درصد اعتبار پیش‌بینی شده برای یک سال اول تخصیص یافته که رقم بسیار مطلوبی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید