Iranian Agriculture News Agency

اردوهای جهادی مسیر برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات را هموار می‌کند

اردوهای جهادی مسیر برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات را هموار می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان، ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و ۷۲ شهید سنگر ساز بی‌سنگر منتسب به سازمان و قدردانی از کشاورزان این منطقه در راستای بهره‌وری تولید، بیان کرد: بررسی مشکلات و پاسخگویی مسولان به نیازهای روستاییان، سرعت بخشی در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم در روستاها و دیدار بدون واسطه و به صورت مستقیم مردم با مسئولان از اهداف برگزاری اردوهای جهادی در روستاهاست.

حجت‌الاسلام دلریش بیان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای حل مشکلات روستاییان و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان به کار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی مسیر برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات را هموار می‌کند و نیاز است این اردوها در طول سال به صورت مستمر برگزار شود.

در ادامه بخشدار مرکزی بالا عمده مشکلات مردم روستا را، نوسازی جاده‌ها و مسیر روستاها، عدم آزادسازی به موقع آب در اراضی کشاورزی و تامین آب اراضی زراعی و باغی، مشکل بازار رسانی محصول سیب درختی و گوجه فرنگی که عمده محصول تولیدی منطقه است و تامین آب شرب مردم در روستای ساعتلوی کوه عنوان کرد.

در ادامه این مراسم مشاور امور بانوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز ابراز امیدواری کرد با برگزاری اردوهای جهادی بستر خدمات رسانی به مردم روستاها مخصوصا بانوان روستایی تسهیل شود.

زهرا نجفعلیان گفت: حمایت و توانمندسازی زنان باعث رونق و شکوفایی بیشتر اقتصادی روستاها و در نتیجه پایداری و دوام سکونت در روستاها می‌شود.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و  مسئولان حاضر از دستگاه‌های اجرایی استان در دیدار بدون واسطه و به صورت مستقیم با مردم، پاسخگوی مشکلات مردم این روستا و روستاهای هم‌جوار بودند.

اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در روستاها و حرکت در مسیر امیدآفرینی و تحقق مردمی‌سازی خدمات دولت سیزدهم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید