Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

یکی از رازهای ماندگاری جهاد سازندگی این بود که مدیران در میدان عمل بودند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امام خمینی (ره) اندیشمندی تئوری پرداز و عملگرا بود که توانست حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را پایه گذاری کند.

یکی از رازهای ماندگاری جهاد سازندگی این بود که مدیران در میدان عمل بودند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی در نخستین جلسه قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی که با عنوان" شخصیت شناسی و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)" ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیران سازمان و ادارات تابعه سازمان و شهرستان‌ها برگزار شده بود با تسلیت شهادت جانسوز رئیس جمهور و همراهان افزود: از خدا می‌خواهیم به ما لیاقت بدهد تا مسیر شهدای خدمت را که اعتلای کشور بود ادامه بدهیم.

وی با بیان اینکه از نظر سیر تاریخی اندیشه امام خمینی منبعث از اندیشه پیامبر اسلام بود ادامه داد: اندیشه حضرت امام منجر به شروع انقلاب از سال 42 و در نتیجه شکل گیری انقلاب در سال 57 شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی خاطرنشان کرد: امام اندیشمندی بود که هم تئوری و نظریه ارائه می کرد و هم انسانی عملگرا بود. امام تئوری تشکیل حکومت اسلامی را در سال 1342 ارائه کرد و با تلاش‌های فراوان در سال 57 این نظریه را عملیاتی کرد.

وی توضیح داد: اصول اندیشه حضرت امام راحل مبتنی بر تکلیف گرایی و عمل به وظیفه دینی و با نگاه جامع توحیدی بود توانست با تشکیل حکومت اسلامی؛ اسلام ناب محمدی (ص)را در مقابل اسلام آمریکایی و برتری جبهه استضعاف را در مقابل جبهه استکبار و روحیه استقلال محوری و هکذا آزادی و جمهوریت را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی گفت: با توجه به اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، مدیری می‌تواند موفق باشد که به جای شعار دادن، اهل عمل باشد. یکی از رازهای ماندگاری جهاد سازندگی این بود که مدیران در میدان عمل بودند.

وی با اشاره به  وصیت‌نامه الهی و سیاسی حضرت امام، مسئولین را به جدیت در امور با روحیه انقلابی و جهادی و خدمت بی منت به مردم و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه کرد.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید