Iranian Agriculture News Agency

واگذاری شهرک دامپروری شهرستان عجب شیر

جلسه بررسی فرآیند تأسیس واگذاری شهرک دامپروری شهرستان عجب شیر برگزار شد.

واگذاری شهرک دامپروری شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، این جلسه با حضور جعفر قادری فرماندار شهرستان عجب شیر، عزیز نوروزی مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان و هیات همراه، خلیل هاشمی معاون مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان، احمد اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب‌شیر در این جلسه با اشاره به ایجاد شهرک دامپروری در زمینی به مساحت  ۲۱ هکتار افزود: در شهرستان عجب‌شیر تعداد پروانه دامپروری شهرستان ۴۴۶ واحد است و توسعه شهرک‌های کشاورزی در توسعه تولید، صرفه‌جویی در مصرف آب و ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارد و می‌توان شهرک دامپروری در بخش قلعه چای نیز ایجاد کرد.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز بیان کرد: با اتمام‌ پایاب سد قلعه‌چای کمبودی در آب در حوزه کشاورزی، صنعت، شهرک گلخانه‌ای و دامپروری حتی آب شرب شهرستان وجود نخواهد داشت.

جعفر قادری با بیان اینکه برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» باید جهادی اقدام شود یادآور شد: یکی از اولویت‌های سازمان جهادکشاورزی باید ایجاد مجتمع‌‌های گلخانه‌ای و دامپروری باشد، چرا که ایجاد این مجتمع‌ها می‌تواند موجب تقویت معیشت کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شود.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید