Iranian Agriculture News Agency

تشدید نظارت بر نحوه توزیع نهاده‌های یارانه‌دار شیمیایی کشاورزی در عجب شیر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عجب شیر از تشدید نظارت بر نحوه توزیع نهاده‌های یارانه‌دار شیمیایی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت بر نحوه توزیع نهاده‌های یارانه‌دار شیمیایی کشاورزی در عجب شیر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، احمد اسلامی در حاشیه بازدید از مراکز تامین و توزیع نهاده های شیمیایی شهرستان عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این نظارت‌ها در راستای جهش تولید محصولات کشاورزی با مشارکت مردم و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و براساس رعایت الگوی کشت در این شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان از شروع فصل زراعی 1403-1402 ( اول مهر ماه) با پیگیری‌های مستمر و ایجاد تعامل با مراکز ذی‌ربط توانستیم در مرحله اول توزیع در فصل کاشت از 100 درصد کود تخصیصی 125 درصد جذب کرده و در اختیار بهره برداران شهرستان قرار دهیم. در مرحله داشت تاکنون از 100 درصد کود تخصیصی تاکنون 70 درصد جذب و توزیع شده و 30 درصد در حال تامین است.

اسلامی توضیح داد: ما از مشارکت و همدلی کشاورزان منطقه در زمان توزیع کود قدردانی کرده و خواهشمندیم طبق دستورالعمل، قبل از مراجعه به محل‌های توزیع کود برای ثبت اطلاعات خود در سامانه پهنه بندی به کارشناسان مروج روستای خود واقع در مدیریت جهادکشاورزی و یا مرکز جهادکشاورزی قلعه چای و سپس برای صدور حواله کود به کارشناسان نظام مهندسی شهرستان واقع در ساختمان شماره 2 مراجعه کنند.

مدیر جهادکشاورزی عجبشیر با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکلی در توزیع نهاده های شیمیایی وجود نداشته یادآور شد: براساس سهمیه شهرستانی روند توزیع با هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید