Iranian Agriculture News Agency

توسعه کسب و کار‌های نوین کشاورزی اولویت سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: استفاده به موقع و بهینه از فرصت‌ها به‌عنوان یکی از عوامل مهم پیش‌برنده سیاست‌ها و برنامه‌ها است.

توسعه کسب و کار‌های نوین کشاورزی اولویت سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رضا انوری در جلسه جهش تولید با مشارکت مردمی بیان کرد: بر این اساس، نام‌گذاری سال پیش‌رو با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی توسط مقام معظم رهبری یک فرصت طلایی برای این سازمان محسوب می‌شود تا سازمان بتواند ضمن تبیین و تشریح سیاست‌ها، برنامه‌ها و رسالت‌های سازمان در توسعه بخش، نقش آفرینی کند.

وی توضیح داد: سازمان نظام مهندسی با الهام از تدابیر مقام معظم رهبری، با رویکرد مردمی کردن امور، برنامه‌های جهش تولید را در پنج محور گسترش تولید محصولات کشاورزی صادرات محور، گسترش دانش و فن‌آوری‌های جدید در کشاورزی، تقویت ورود سرمایه‌های مردمی به بخش کشاورزی، توسعه مشاغل و کسب و کار‌های نوین در کشاورزی، توسعه فعالیت‌های اقلیم محور با تکیه بر سرمایه‌های مردمی طراحی و تدوین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تدوین پروژه‌های موردنظر و در قالب برنامه‌های محوری تدوین شده، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه‌ای با تأکید بر جهش در تولید محصولات  کشاورزی نائل شد.

انوری با اشاره به ظرفیت و پتانسل نیروی انسانی سازمان نظام مهندسی افزود: این سازمان به‌عنوان یک نهاد تخصصی بخش کشاورزی آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های جهش تولید و همکاری با دستگاه‌های دولتی اعلام می‌کند.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید