Iranian Agriculture News Agency

برخورد با رژیم جعلی صهیونیستی خواسته همه مردم دنیا است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق بار دیگر نشان داد رژیم صهیونیستی دشمن همه مردم آزاد جهان است و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به همگان نشان خواهد داد برخورد با این رژیم جعلی خواسته همه مردم دنیاست.

برخورد با رژیم جعلی صهیونیستی خواسته همه مردم دنیا است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نجفی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس از مصادیق ایام الله قرآن است گفت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و یکی از یوم‌الله‌هایی است که این معمار بزرگ قرن برای جهانیان به یادگار گذاشت لذا این روز  به‌عنوان مظهر دفاع از مظلوم و تحکیم وحدت جهان اسلام حول محور فلسطین از ایام الله است.

وی براساس آیات و روایات، روز قدس را از مصادیق ایام الله دانست و خاطرنشان کرد: همه روزها روزهای خدا است، اما با توجه به آیه «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ»، برخی از روزها یادآور یک حادثه بزرگ در گذشته و آینده است که نیاز به یادآوری دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی با محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: با این حمله خبیثانه، رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی بار دیگر نشان داد هیچ توجهی به قوانین بین‌المللی و حقوق کشورها نداشته و از هر فرصتی برای ترور و کشتار استفاده می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی توضیح داد: این رژیم قانون شکن، جنایتی نیست که انجام نداده باشد و دست‌های سردمداران آن و حامیان ملعونش در آمریکا، به خون مسلمانان، جوانان، زنان و کودکان بسیاری آغشته است اما آنها باید بدانند که این بار اشتباه بسیار بزرگی انجام دادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «آنها را پشیمان خواهیم کرد».

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های شیطان صفت با این اقدام تروریستی خود نشان دادند تنها دشمن مردم فلسطین نیستند بلکه دشمن همه ملت‌های آزاد و مستقل دنیا هستند و هر اقدامی بتوانند علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم آن انجام خواهند داد کما اینکه این دشمنی را در سایر جنایت‌های خود از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای و سایر نقشه‌های شوم خود نیز نشان داده بودند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین نجفی گفت: این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌های خونخوار در به شهادت رساندن سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار محمدهادی حاج رحیمی و دیگر همرزمان شهیدش، اهمیت روز قدس را بیش از پیش کرده است و قطعاً امسال راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان پرشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد و به همه دولت‌های جهان نشان خواهد داد، برخورد با این رژیم جعلی، خواسته همه مردم دنیا است.

وی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس که جمعه 17 فروردین‌ماه هم‌زمان در سراسر جهان برگزار می‌شود، گفت: از همه مردم آذربایجان شرقی، خصوصا خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، کشاورزان، بهره‌برداران و همه کسانی که قلبشان از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی آمال درد و اندوه است می‌خواهم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس همراه با خانواده‌های خود، نشان دهند که از جنایت این رژیم خبیث بیزارند و از هیچ فرصتی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دریغ نخواهند کرد.

 

خبرنگار: مهسا رمضانی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید