Iranian Agriculture News Agency

توزیع هزار و 432 تن کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی در بهمن‌ماه

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع یک هزار و 432 تن کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی در بهمن‌ماه با هدف تنظیم بازار خبر داد.

توزیع هزار و 432 تن کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی در بهمن‌ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، منوچهر رحمانی گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها هزار و 432 تن کالاهای اساسی شامل برنج هندی و شکر سفید در استان توزیع شد.

وی توضیح داد: در این مرحله 716 تن برنج هندی با قیمت عمده فروشی 33 هزار تومان و قیمت خرده فروشی 35 هزار تومان و 716 تن شکر با قیمت عمده فروشی 25 هزار و 500 تومان و قیمت خرده فروشی 29 هزار تومان توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: 956 تن از این کالاهای اساسی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی و 476  تن نیز در تبریز توزیع خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه مباشرین تا 17 بهمن‌ماه فرصت دارند اقدامات لازم در خصوص دریافت سهمیه را انجام دهند، ادامه داد: پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: توزیع کالاهای اساسی در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع اتحادیه‌های (اسکاد، امکان، فرهنگیان) شرکت‌های تعاونی روستایی، کاسبان امین، بازرگام و ... توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید