Iranian Agriculture News Agency

مقابله با تهدیدات بیوتروریسم مهم‌ترین وظیفه کارشناسان دامپزشکی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان دامپزشکی بخاطر تامین بهداشت و سلامت غذای مردم، همچنین در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دام و بالاخص مبارزه با بیماری‌های مشترک بین دام و انسان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مقابله با تهدیدات بیوتروریسم مهم‌ترین وظیفه کارشناسان دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بهداشت و حلیت در اسلام شرط مقدمی بر تمامی جنبه‌های عبودیت است، افزود: مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در قالب پدافند غیرعامل از مهم‌ترین وظایف کارشناسان بهداشت و همچنین ناظرین ذبح شرعی در این اداره کل است.

وی به تبیین اولویت‌های فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و آموزش همکاران، بهره‌برداران، توجه ویژه به خانواده‌های همکاران، ارتباط مستمر با جامعه بهره‌برداران و پیگیری مطالبات رهبری را از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی عنوان کرد.

در این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اداره کل دامپزشکی استان منعقد شد. 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید