Iranian Agriculture News Agency

توسعه تعاملات میان دیوان محاسبات و اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی

در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی بر توسعه تعاملات میان دیوان محاسبات و اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تاکید شد.

توسعه تعاملات میان دیوان محاسبات و اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی به همراه سید هاشم مرتضوی مدیر حسابرسی و برنامه‌ریزی امور شهری و کشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، با یحیی شیری پور مدیرکل دامپزشکی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار کردلو وظایف دیوان محاسبات را عنوان کرد و گفت: بررسی جریان‌های مالی و اموال عمومی ادارات یکی از این وظایف است تا نسبت به بررسی وضعیت‌های مالی و بودجه‌ای، نسبت به جلوگیری از حیف‌ومیل بیت‌المال در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برای توسعه همکاری با دیوان محاسبات با نشست متعدد با کارشناسان دیوان محاسبات تعامل بیشتر و همکاری بهتری را آغاز کرده است که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

یحیی شیری پور نیز در این دیدار با اشاره به تنوع و تعدد زیاد خدمات دامپزشکی اعتبارات آن را ناکافی دانست و گفت: اعتبارات و نیروی انسانی باید متناسب با وظایف و خدماتی که دستگاه‌های اجرائی ارائه می‌کنند باشد و کمبود و ناکافی بودن هرکدام از این‌ها می‌تواند خدمت‌رسانی را دچار مشکل و کم و کاستی‌هایی کند.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر با دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های مؤثر در تصمیم‌گیری‌های کلان استانی، اعتبارات به‌حق و کافی برای خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم را جذب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید