Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با کارکنان دانشگاه سراسری تبریز

معاون دانشگاه سراسری تبریز و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با مدیرکل دامپزشکی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با کارکنان دانشگاه سراسری تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، عطااله ندیری، معاون فناوری دانشگاه تبریز به همراه میرحسن موسوی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز و اساتید این دانشکده با حضور در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی  با یحیی شیری پور مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار عطااله ندیری، معاون فناوری دانشگاه تبریز با تبریک انتصاب شیری پور به‌عنوان مدیرکل دامپزشکی استان، بر تداوم همکاری دانشگاه با اداره کل دامپزشکی استان تأکید کرد.

یحیی شیری پور مدیرکل دامپزشکی استان نیز ضمن تبریک به مناسبت ارتقاء بیش از صد پله‌ای دانشگاه سراسری تبریز در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان ابراز امیدواری کرد تا این رشد و پیشرفت در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ اداره کل دامپزشکی استان با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های دامپزشکی در استان اشاره کرد و افزود: برای بهره‌مندی از علوم و اطلاعات به‌روز دنیا درزمینهٔ دامپزشکی نیاز است که این ارتباط ارتقاءیافته و با حضور اساتید دانشگاه‌ها در جلسات فنی این اداره کل و همچنین برای انتقال دانش به‌روز به بهره‌برداران و دامداران، در کلاس‌های آموزشی و ترویجی که این اداره کل در شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار می‌کند، از تدریس اساتید دانشگاهی در دوره‌های ترویجی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

در این جلسه موسوی رئیس دانشکده دانشگاه سراسری تبریز نیز در خصوص طرح علمی «بررسی عوامل سقط‌جنین در دام‌های سبک استان آذربایجان شرقی» که توسط خرداد مهر استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز و همکارانشان در حال انجام است توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این دیدار به‌رسم یادبود نشان دانشگاه سراسری تبریز به شیری پور اهدا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید