Iranian Agriculture News Agency

آغاز ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان جامعه کار و تولید در آذربایجان شرقی

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه بخش کشاورزی خبر داد.

آغاز ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان جامعه کار و تولید در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، غلامرضا بابائی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهرماه سامانه ثبت‌نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کشاورزی هم‌زمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی آغاز شده و کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی استان از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و رتبه‌های برتر استانی قابلیت حضور در سطح ملی را داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

بابایی گفت: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار، خلاقیت انگیزه بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت، نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرایند پیشرفت جامعه، تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان بوده که در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود و امسال نیز‌ پیش‌بینی می‌شود همانند سالیان گذشته مشارکت در این بخش چشم‌گیر باشد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان افزود: پورتال جشنواره امتنان به نشانی https://emtenan.mcls.gov.ir در دسترس شرکت کنندگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید